Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Malin - 17 februari 2008 21:08

Hello Saferide


Här är uppdateringen som jag förstår att du har suttit och väntat på. Helspänd. Eller nåt.


Idag är jag väldigt glad, och ganska positiv. Det var roligt att dansa igen. Förra veckan var det inte ett dugg roligt, kan ha berott på att jag var trött, hungrig och bakis men tjaa... Småsaker. Men idag var det i alla fall mycket roligare! Förutom att jag anser att det är alldeles för många kavaljerer som är för korta, men det är väl en smakfråga haha!


Mina två veckor i Stockholm är nu slut och känslorna är blandade, skönt men med inslag av vemod. Jag trivdes ärligt ganska bra, kommer bli så tomt när det bara är vi nu. Nu är det på riktigt. Men åh, jag tror jag trivs. det är så skönt, för jag har jobbat där jag inte trivs. Det är inte kul nånstans men jag har ingen ångest idag, trots att det är söndag. 


Igår var Annap här, det tittades på Melodifestivalen, det skedde blåbärspajsätning och pratades serious jobbtalk. Det är så skönt att hon förstår vad man pratar om, inga långa förklaringar om termer eller sånt, så skönt! Men det är lite konstigt att man kan prata om det men våra upplevelser är så lika fast ändå så olika, lite fascinerande.


jaha, i veckan ska jag leka med Hanna för hon är hemma. Det ska bli bra och trevligt och allt sånt, för jag saknar henne alldeles för ofta.


Öhhh, nu får det räcka för jag måste bädda min säng... Råkade riva ur alla lakan förut utan att bädda, det gör mig frustrerad när det är försent för att orka bädda sen... Dagens i-landsproblem.  


Ps. Imorgon är det sovmorgon! Yes, räcker att jag går upp sex!!!

Ovido - Quiz & Flashcards