Alla inlägg under november 2006

Av Malin - 29 november 2006 21:14

but we need pills to sleep at nightwe need lies to make it through the daywe´re not okpills-the perishersidag hade vi först engelska nationella... detvar det svåraste jag sett på lääänge...ja och hört då... inte kul alls... sen åkte jag hem. sjuk och utan skåpsnyckel är det inte mkt att göra i skolan...väl hemma trillade jag ihop i en soffa... halvsov hela eftermiddagen, lagom pigg för lite matlagning. föräldrarna är känsliga och tyckte att hade haft i för mkt vitlök...jag frågar mig, gååår det??? i alla fall när jag ätit var jag lika trött som innan...så en soffa och lite bonde söker fru.tycker det börjar bli lite småtråk. känns som om man förstår hur det kommer sluta nu... faktiskt. men dom är såå söta....typ när markus säger att han nog är kär. har svårt att äta...haha söta lilla markus... jobbigt läge...imorgon ska jag leka på slu...får sova hur länge som helst nästan... nej men typ en TIMME extra. tack så mkt.hejdå värld

Av Malin - 27 november 2006 09:55

no one likes a sad facemaria mena-just hold meforfarande lila...verkar bli en fin dag idag. tror jag tycker om det.fast då vill jag inte sitta i skolan. men men.jag brukar ju inte få bestämma själv. eller prata själv heller för den delen.man kanske skulle duscha. vore fräscht.nu har jag inget att tillägga faktiskt.pöss

Av Malin - 26 november 2006 20:36

you´re jumping in my bedtwisting in my headleave methe perishers-trouble sleepingsöndag. och vaad har jag gjort idag?jag gick upp...kanske..tjaa....runt kvart i elva tror jag...motvilligt...mkt motvilligt. sen....läste jag min bok. samma som igår...eller i fredags eller när det nu var jag skrev om den. sen åkte jag till mormor och gick promenad och läste lite till...sen när jag kom hem var jag trött och hungrig så macka+love actually. bra kombination. gör mig lycklig.nu skickar ida massa bra musik. bland annat dagens citatlåt. tack. jag är kär.på begäran av hanna.gårdagen.tyckte inte det kändes som om alla bönder var helt jättepackade..:Dmen jag hade det mkt bra. speciellt bamsetandkrämen. haha han verkade lite suprised! haha lelle bjööörn...:)har fortfarande lila stjärnor på hela händerna och i nacken. dom i ansikten har jag efter mkt möda lyckats skrubba bort... DUMMA kaj...jag är arg. som ett bi.nu ska jag bränna en skiva men massor av bra musik som jag fått av ida:Dpöss

Av Malin - 25 november 2006 13:28

even if you can not here my voiceI´ll be right beside you dearrun-snow patrollördag. det är grått för ovanlighetens skull.snart är jag också heelt grå. galet det där...orkar snart inte med det här längre. grått eller mörkt.igår spelade jag och sara poker med hennes syster med kompisar. helt okej. tycker själv att jag är gryyym.kom liksom på en hedrande andra plats. tack vare saras utomordentliga tips. tack.ikväll var det då bondefest. jag är inte taggad längre...men förhoppningsvis innfinner sig det också snart.och matteprovet igår var det svåraste jag sett i hela mitt liv.helveteska läsa min bok nu...hej liza marklund....nobels testamente.adjö värld.

Av Malin - 23 november 2006 14:09

tills jag sa: väntar du på nån eller vill du bli min?du sa: vad svarar man på sånt? jag sa: man svarar nog ingenting.lars winnerbäck-om tiden vill ifattdet är lika grått utanför fönstret som inuti.jag tror jag skulle behöva skrika. högt och ljudligt. men det kan man väl inte???jag är arg på mig själv.arg för att jag bestämt mig för att jag inte är lycklig.arg för att jag bestämt mig för att jag inte kan göra mig lycklig.idag funderade jag på VAD som skulle göra mig lycklig.jag kom inte fram till så mkt. kanske en framtidsplan.kanske en annan vardag.kanske ett annat jag.kom just på en liten strof ur en travislåt."you got the glue so Im gonna give my heart to you".anyway.puss

Av Malin - 22 november 2006 09:31

for you nowkeane-she has no timesitter nu i skolan och låter bli att göra allt det där jag borde göra. t ex skriva om agatha christie...tyckte jag var tillräckligt duktig igår som pluggade från att jag kom hem eller nästan hem..typ började vid fem tills klockan var nio. heela tiden. tror jag nästan förstod kemin. räknade till och med rätt.ikväll ska jag titta på bonde söker fru och låta bli att plugga. det kan jag göra igen på torsdag. gör jag verkligen nåt annat???? det känns inte såå...det känns som om betygen håller på att rinna mig ur händerna också. orkar inte bry mig så mycket längre...nu ska jag gå och göra nåt vettigt. så jag mår l ite bättre.puss

Av Malin - 20 november 2006 18:29

as you lay down on your side...and I´ll sing in your ear againthe verve-the drugs don´t workidag flörtade jag med mig själv i bussfönstret.eller egentligen inte. jag är inte tillräckligtsnygg för att jag skulle vilja ragga på mig själv. sorry girl. men jaa...jag är glad idag. jag gillar mig nästan också. tokigt hurdagarna går upp och ner. förstår mig inte på mitt inre.men vadå...:D what to do about it?vad mer? inbillade jag mig eller kolla djurhusrobert lite extra på oss idag i matsalen? tror inte att fallet var inbillning. faktiskt...hahainte pluggar jag heller...men känner mig för glaaaaaad för att förstöra det här. fast jag är nog lite osäker också idag. puss

Av Malin - 19 november 2006 12:41

...I dream my days away, I just let them passI dream my days away.broder daniel.jag drog inget gammal över mig och gömde mig i garderoben igår. men det blev ganska bra ändå,...hahahajag och anna gjorde stan osäker. mkt osäker.alltså. inte för att vara elak men är det inte lite tragiskt att djurhusrobert hänger på seven? men ett tervligt återseende med snyggniklas i alla fall. synd att han inte gått och blivit galet ful bara:D mohahaanna jag blev faktiskt lite imponerad av ditt mod igår. hade nästan tappat modet om att det fanns en sån anna i dig:D inatt har jag sovit tre och en halv timme.jag har gått runt ensam på stan och väntat på bussen och lekt stjärna i filmen om mig ni vet. vilket soundtrack det är! helt grymt. kall,bakis,lite depp(bara för att det är ett måste!),öhm...vad mer?fick plötsligt bråttom. idolrepris på tv. ett måste.öhm. vad mer?jo. öhm...."mattias". är det inte lite elakt att hoppas att det gått dåligt för nån annan på en dejt???jag är en tööönt

Ovido - Quiz & Flashcards