Alla inlägg under augusti 2007

Av Malin - 26 augusti 2007 11:24

säkert!


alldeles nyss tog jag bort galet många sms... till typ i april? vilket förde mig ut på en lite galen nostalgiresa... hittade till exempel ett daterat den 8 juni...

"god morgon! idag tar vi studenten. :)" från AP.

samt ett från storasyster nån gång i april där hon undrade om jag hade bestämt mig vad jag skulle söka för kurser till universitetet.

och massa andra sms... av privatare slag men nu är allt sånt borta:d

sånt där som jag sparat för att jag inte har kunnat slänga det. men nu är det all fixed and taken cared of...sattsäga:D


fint väder...mhmh aha...känns dock lite kallt? hösten är på väg...


upptäckte att jag varit väldigt opepp på att skriva nu på ett tag...vilket kanske har visats i bara typ tre eller vad det nu är inlägg denna månad...


för övrigt. vill jag börja skolan som alla andra. skulle utan problem gå ett år till på gymnasiet... fuck. trodde inte det.


hoppsan hejsan... glömde helt bort att jag höll på att skriva..och gjorde massa annat. och nu ropar mamma, dags att baka ut bröd.

so long farewell auf wiedersehn godbye

typ

puss


Av Malin - 19 augusti 2007 13:45

 Bo Kaspers Orkester


Efter att ha letat efter en anledning till att inte göra allt det där jag borde, måste och sådär...hittade jag detta...

http://www.nerdtests.com/ft_nq.php


och med fasa konstaterade jag följande;


What does this mean? Your nerdiness is:

Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.


eller ja, beroende på vad man jämför med kanske jag borde va glad att jag inte är ybernörden... får väl vara glad för det lilla?


(jajaaa...uppdateringen suger...förlåt....men den kommer...snart)

Av Malin - 9 augusti 2007 13:50

told you how i used to be
would you go along with someone like me
young folks- peter, bjorn and john


nu åker jag till fjällen....

adjö civilisation...

until jag kommer tillbaka hänvisar jag till....

http://www.utbildning-co.se/sv/peppa/peppa.asp

så att ni överlever utan mig!

(ganska lätt tror jag även utan denna sida men äsch...;))

puss och kram och ta hand om er och allt det där!


(en lång fin berättelse om hur malin hade i fjällen (trots att hon hade bestämt sig för att inte återvända efter förra gångens strapatser....se nån gång i septemer...) kommer nästa vecka...)

Av Malin - 7 augusti 2007 14:17

the plan


hej älskade blogg! (gud va dåligt att låtsas att den skulle betyda mycket för mig...gosh... jag menade inte det där...jag gillar den. dock inte beroende. jag är stark... jag är inte rädd jag kan flyga!)


Jag trodde att jag var beroende av kaffe (apropå beroenden...) eller ja....på god väg att bli, men nu har jag inte druckit kaffe in days och inte saknar jag det heller, inte riktigt hela sanningen skulle kunna dricka det men jag känner inget BEHOV. Och att känna behov av att göra något är väl en anledning till att tro att ett beroende håller på att utvecklas? Så måste det väl vara? Jag bestämmer det!


Nu var det längesen jag skrev igen. Vad händer med mig?! Eller så är det problemet att det inte händer nåt? Fast det är inte sant. Saker händer all the time. Fast ändå inte. Men i alla fall. Förra veckan gjorde jag nog förresten inte så mycket. Undvek att söka jobb mest tror jag genom att göra massa annat dumt. HAHA. (inte så roligt att det förtjänade stora bokstäver men vad gör man inte...)


Lördagen spenderades ute i Knutby hos Hannas kompis, Mats. Mycket trevligt! Jag hade roligt, så det var chill... Ehm... Enda tråkiga var att Hanna aldrig badade...Trots återkommande försök från vår sida...haha... Men man kan ju inte få allt här i världen eller hur man säger...:D


Nej...Jag inväntar Hanna med mamma nu...ska bli frisörsalong här... Ska förbereda mig mentalt nu...Tata



Ovido - Quiz & Flashcards