Alla inlägg under mars 2007

Av Malin - 28 mars 2007 16:56

keaneidag har varit en av dom bättre dagarna på lääänge. den började nog egentligen igår när jag bestämde mig för att inte gå till skolan idag. det finns en lång lista på anledningar på varför jag inte ville och tyckte att jag skulle utsätta mig för det. i alla fall. idag började med att jag och mamma går upp. hon var ledig... så ringer jag min lärare och råkar säga att jag har huvudvärk. sen är det sconesbak och sen te och scones för oss. det var gott a la jätte. sen så försöker jag plugga lite men sen åker jag och mamma till hammarskog och tar en lång promenad i den härliga solen! och äter lunch på herrgården där. och sen sitta och njuta i solen utanför. kom hem för typ en timme sen. och är alldeles härligt trött som man kan bli av att vara ute länge. det var skönt och antagligen behövligt. lite alternativ terapi. det gjorde nog oss båda gott. ja...och sen idag insåg jag ju att jag inte alls hade missat grey´s anatomy igår för det är ju idag! yey!summa sumarum... jag tror min kurva går uppåt. och att gå till skolan imorgon känns överkomligt. så tack och hej för nu!

Av Malin - 27 mars 2007 17:30

håkan hellströmidag är en egentligen fin dag. men jag är så trött att jag skulle kunna sova hela natten nu...eller jaa...alltså. äsch.nu börjar jag tröttna på hela byggkursen. vill ha vanliga lektioner och ha sovmorgon, vara vaaanlig. eller sluta efter lunch. eller vad som helst. just ja. idag har jag nästan baara sett gulliga par. det är nästan så jag blir alldeles illamående. bara för att man är kär behöver man väl inte gosa offentligt? eller? huua...eller inte när jag är i närheten i alla fall.om intresse finns(det bestämmer jag) så kan jag berätta om dagarna denna vecka. okej såhär är det.malin går hemifrån sju kommer hem fem och sitter lite vid datorn och sen pluggar matte för att stupa i säng runt..eh kanske halv elva. det är inte så roliga dagar faktiskt...jag längtar bort.dessutom så var jag så glad att få slippa lite ikväll eftersom det är både gilmore girls och greys anatomy på tisdagar. men så har dom lagt in ISHOCKEY istället!!! ska jag inte få göra något kul?! fy sjutton va elakt. jag funderar på att vara hemma imorgon bara för att jag tycker jag borde få vara det?snälla?jaja...ska nog baka en kladdkaka i hopp om att den ska göra mig glad.kraaam typps. förlåt om jag är galet negativ....men alltså....äsch...pps. tack ida:D det gör mig glad att veta att jag inte är ensam:D

Av Malin - 26 mars 2007 19:07

I know-placebojaha...ännu en jobbig måndag. jag skulle föredra om måndagar kunde tas bort från veckan. men nähä..inte det.dagen har varit på tok för lång. i alla fall förmiddagen.fy sjutton ja. morgonen var ingen hit. men men.sedan. när jag vaknat till lite. eller jo förresten. kanske ska tillägga..när jag kom in i våran lilla "koja" imorse möts jag av det...." god morgon, du ser typ ut som jag känner mig" av min lärare...jag vet inte om det är positivt eller jaa..hm?alltså idag. när jag satt på bussen. det bästa stället för djupa fiosofier, så kom jag fram till att... jag känner mig nog inte alltid som jag ser ut. alltså. typ mörkhårig, snelugg allt sånt där. typ längd och grejjer. men om man träffar en person är det ju utsidan man går på i alla fall ibörjan, man har ju inte så stort val men det är nog egentligen väldigt orättvist.äsch det är lättare att förstå om man är i mitt huvud. det där blev väldigt snurrigt...nu ska jag nog byta musik i mobilen så jag säger adjöö

Av Malin - 24 mars 2007 12:06

How you always seem to hurt the ones you loveJust being who you aredo for two-last days of aprillördag it is. ser lite grått ute men jag är nog också lite grå. i alla fall min tröja?men alltså. nu sitter jag här med en göteborgsfisk på handen. det är INTE en jesusfisk. ganska ful faktiskt. idag ska jag gå på nationskörfestivalen i universitets aulan med systern min. och sen kanske se nånting på regina teater med da familia. men vem vet? sen måste jag nog öppna min mattebok snart. fast det känns inte allt för tungt. vad mer vad mer?jo. på den där korrefesten igår hittade jag en kille som läste psykologi C och han sa att det var jätteroligt och tyckte att jag absolut skulle läsa psykologi. då blev jag glad:Dmen nu kanske man skulle äta lunch?kram då

Av Malin - 23 mars 2007 19:07

Glowing Me Choking You-last days of aprilså var det äntligen fredag igen.tänkte berätta lite om min dag. klockan tio i sex ringer klockan...jag snoozar till typ tjugo över sex och får nästan lite bråttom för att skynda iväg till bussen klockan sju. vips är jag i skolan...och vips ombytt. tja... sen började vi väl jobba hååårt...på lunchen höll jag på att somna... sen själva dagen som så hände på eftermiddagen! plintgjutning stod på programmet! blanda betong och grejja. leka lite med lasern och köra lite dumper. ganska bra dag faktiskt. men lååång. var i skolan i tio timmar... så nu är jag a bit trött. sen kommer frågan vad man ska göra med sin kväll? OM man ska göra nåt av den eller bara sova? jag är lite trött men göra nåt kanske också vore helt okej?...hm...trickyska jag orka säga nåt mer?jag tror inte det faktiskt

Av Malin - 21 mars 2007 17:50

piano-last days of aprilalltså. idag. hela dagen har jag önskat att dagen bara ska försvinna. jag vill att den ska ta slut här och nu!snälla. jag vill vakna imorgon och det är en ny glad dag. inte det här dumma dagen.förresten såg jag den söta killen/pojken/mannen på bussen idag. jättesöt. jag kan förklara. eeh...inte så jättelång tror jag...kanske 1.80...ehm mörk brunt hår. ganska kort(mellan 3-5 cm) men lite ruffsigt om det skulle vara längre skulle det defenetivt vara vågig/lockigt. till det bruna ögon. lite snyggt orakad. (inte skäggig!) snygg stil! jättesnygg stil. och sååå....den där sorgsna blicken. nästan lite hund...typ allt är hopplöst. åååh....*drömmer mig bort*äsch nu blev det ju nästan pinsamt det här inlägget.förresten tycker jag synd om han som var tvungen att vara med mig hela dagen, ofrivilligt...det skulle verkligen inte jag velat...inte för att jag ville vara mig själv heller men äsch.nu måste jag verkligen sluta skriva blaj...hejdå

Av Malin - 20 mars 2007 17:35

because i held it back.please tell me that everything will work out fine.the days I recall being wonderful-last days of aprilhej hej hallå där.idag var det då tisdag. idag har jag varit i skolan. haft det helt okej. skrattat, varit arg lite om vartannat. typ så:D beroende på hur hela vårat lilla "projekt" gått. men det roliga idag, var...köra minidumpern och minigrävaren! så himla roligt. jag är lite barnsligt förtjust i att köra maskiner tror jag. men det äär ju så roligt. och så fick jag en KY-katalog idag där jag hittade ett litet roligt test. vilken typ av yrke som skulle passa. och tydligen. faktiskt lite överraskande, så hamnade jag under "teknik och tillverkning, IT". och att jag typ...var en sån som folk vände sig till för råd och gillar att hitta praktiska lösningar så jag får tänka logisk och verkar i det tysta. hehe "yrkesmässigt passar du in i IT-branschen, samt i teknik- och tillverkningsbranscher, där du kan få programmera, kalkylera, planera och vara superpraktisk i lugn och ro." haahaha lite underhållande faktiskt. :Dikväll är det Gilmore Girls...hihi:D yes. kvällen är räddad.och på torsdag är det allmän frisering av hanna och malin och så är det lite bygga upp muskler runt malinsknädejt. very nice. kraaaam eller nåt

Av Malin - 19 mars 2007 10:28

So fine, to you I'll be so finelast days of april-I´m calm nownu är det last days of april vecka! yey! bara last days låtar:Djag tänkte att så här på morgonkvisten. eller ja. halv elva men för mig är det fortfarande tidigt. i alla fall. jo. när jag läste tidningen läste jag en ganska rolig artikel. eller tja. egentligen är det väl ganska tragiskt. men jag kunde inte låta bli att dra på på munnen. det hela handlade om sömntabletter som framförallt var ganska stora i amerikat men även här i sverige, dessa hade ganska tokiga bieffekter. t ex var det många som hade uppgett att det i sömnen börjat laga mat och äta den men även köra bil...(i sömnen!) det första kan ju vara ganska ofarligt. eller förresten inte... kan ju börja brinna och allt men tänk dig att möta nån som kör i sömnen! inte ens somnat bakom ratten utan faktiskt varit i sovande tillstånd från början! galet! helt galet!och sen. hoppade jag in på aftonbladets hemsidan alldeles nyss. jag var tvungen att läsa horoskop. det är nåt konstigt jag fått för mig. inte för att jag egentligen tror på det som skriv snarare att man kan nästan alltid känna igen sig och det kan ju kännas lite lättande ibland haha. men i alla fall så såg jag en artikel som handlade om en man som hade gift sig på 70-talet. och efter sin skilsmässa kanske tio år senare eller var det var så blev han kär i sin ex-frus mamma. alltså sin svärmor och började uppvakta henne! helt galet. i alla fall hade dom gift sig nu drygt tjugo år senare. snusk säger jag tror jag. i alla fall väldigt skumt!tänk att ha sin ex-man som sin nya pappa...verkligen skumt.jaja.ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards