Alla inlägg under februari 2007

Av Malin - 26 februari 2007 15:52

I think about you day and nighthappy together-the turtlesmåndag! yey min favvisdag på hela veckan. nej just ja. anna har lärt mig att ironi inte fungerar på intööörnett.det är i och för sig sant.hitills har det här varit en förfärligt onödig dag.åkte buss i två timmar för 20 (!) minuter i skolan. sjuk lärare...jag skulle stannat hemma från början. i alla fall.det var hemskt att komma tillbaka till skolan efter lovet. hata. verkligen hata. men snart är det sluuut:D yey!nejhej du.sluttjatat...

Av Malin - 22 februari 2007 14:22

Why dont you like me? Why dont you like me without making me try? grace kelly-mikajaha jajag hade tänkt att reda ut ett litet missförstånd som jag förstår har blandat sig in här bland kommentarer och dylikt.så för att få ett slut på allt detta spekulerande i vad för slags ljud man hör i den underbara maskinen som jag visade tänkte jag citera följande:"ingen traktor kan idag matcha tystnaden i hytten på en t7000. med sina 69 dBA är hytten nästan 2 dBA tystare än närmaste konkurrent. på dBA-skalan i detta område betyder den skillnaden en reduktion med hela 30 procent. du kommer att uppleva din personbil som bullrig i jämförelse med t7000."slutsatsen jag tycker verkar mest logisk att dra här är att det är nog inga ljud alls, varken toner eller oväsen som hörs. möjligtvis från radion. så.nu var det hela löst!pözz

Av Malin - 20 februari 2007 16:54

volcano-damien ricenu vore det nog egentligen på sin plats med en uppdatering. typ vad jag gjorde hela helgen med ida. men jag orkar faktiskt inte. sammanfattar istället med att vi hade en underbar helg. med lite tango och med lite tv och massor av prat.istället skulle jag vilja introducera det underbaraste!jag vet att det är en lite dålig bild. men ja. den här är det vi ska ha! utan tvekan. vet inte ens om den kommit ut på marknaden här i sverige än. kanske, kanske inte. men som sagt. vilken skönhet!låt mig presentera.new holland T7000!

Av Malin - 14 februari 2007 14:56

Although she’s been broken down during this stay.Just me, myself and my biggest laughterCandle light dinner on Valentine’s Dayvalentine´s day-hello saferidejo jag tänkte. att det är ju trots allt onsdag. så.osamarbetsvillig, osocial. oviktig. otrolig. äähtänkte bara berätta att min anställningsintervju idag gick bra tyvärr är det jobbet en omöjlighet även om jag skulle bli erbjuden det. tråkigt. men så sant.men jag kände mig väldigt vuxen och lite utklädd i svart skjorta under en lila v-ringad tröja med jeans och stövlar. men men. vad gör man inte?! heheskolan var en mindre trivsam upplevelse.som sagt. snart kommer ida och då ska vi ha roligt heela helgen:D kanske lite stockholm? kanske...lite ähh :D det visar sig.tror att det var allt jag hade att säga.

Av Malin - 13 februari 2007 21:12

the angels get a better viewof the crumbling difference between wrong and rightcounting crows-round herejaa...var går egentligen gränsen?etik. moral.jag håller helt ärligt på att snöa bort nu.och så vill jag gå i ide. trött på faktiskt allt.och så vill jag...vara ifred. men då bestämmer sig mina kära föräldrar att vara extra störiga.och så har jag världens ångest över morgondagens stora grej. den där anställningsintervjun.det enda positiva som jag ser just nu är. att vi fick lite inspiration till vår framtida gårdföretaghästarjordbrukgrej. hade en ganska inspirerande eftermiddag med föreläsningar med LRF.jag har nog inget att tillägga.jo. ida är in town nu! va kul vi ska ha:Dpuss

Av Malin - 12 februari 2007 22:34

and it feels like I´m alivelove hurts-incubusegentligen inte ett särskilt bra citat. faktiskt. måste jag säga. lite tragiskt.i alla fall. jag undrar lite vad jag skulle skriva från början.eehi alla fall.måndag.månens dag. målardag. mjölk. mögel.i alla fall.idag råkade mina öronen stänga sig gång på gång på gång när vi hade kemi. tydligen hade min hjärna kommit fram till att det är totalt onödigt att lära sig om proteiner och aminosyror och annat trevligt. what else... jo men gud ja. vi kan börja med två olika slags nedräkningar här i malins blogg.nr 1.till valentines dag. eller ja..alla hjärtans dag.årets värsta dag. :Dnr 2.mitt sista sportlov ever!lite småtragiskt. gör mig lite rädd och illa inombords!men gah. slut på blaja.sänggående för min del tror jag.pöss

Av Malin - 11 februari 2007 15:35

billy braggokej. nu kommer det låta som om jag är världens idrottstönt. men what the...det får bli så, det har varit mkt åt det hållet denna helg.okej igår.anna ja. det var massa killar som sprang runt med en boll. ganska trevlig utsikt faktiskt. nej men usch vad hemskt så kan man ju inte skriva!! fy malin. i alla fall. jag kommer dit och träffar hon vid namn stina som jag ska sitta med. men dom har inte tillgång till matchtavlan. jobbigt! det kunde dom kanske kommit på lite tidigare. så hela första halvlek blir utan tavla och vi får hela tiden säga vad klockan är och ställningen. i alla fall. måste erkänna att jag tycker jag var ganska duktig. skötte det hela ganska fint med tanke på att min värld fortfarande snurrade lite...:D i alla fall. tjaa.. vad kan man säga. tyvärr förlorade HK med 24-30. tyckte att dom förtjänade lite bättre. men men. så idag då. har jag kollat på anja när hon tog sitt tredje! guld för detta VM av tre möjliga. tror hon är från en annan planet. sen kollade jag på skidskytte. också ganska trevligt. svenskarna kom ju på 10 och 15 plats. hehe som sagt. det är inte så illa som det låter:Djag blir som vanligt imorgon igen.ps. det var skönt att vakna imorse och veta var man var och att det inte snurrade.pps. hädååå!

Av Malin - 10 februari 2007 22:03

killersja hejhejhej hej hej på dig min bror.idag tror jag då att man kallar dagen LÖRDAG. malin sitter hemma all alena oh lördagkväll och funderar på att gå och lägga sig klockan är fem minuter över tio.men jag har en bra anledning till att låta så patektisk och tragisk.jag orkar inte göra nåt annat.nu kommer den delen jag skulle kunna berätta om min gårdag MEN jag tror jag skippar det. det är inte en försök att lite smidigt slippa för att jag inte kommer ihåg för det gör jag faktiskt. snarare att jag inte orkar. men tänk dig. anna och malin. och hur det brukar bli i slutändan.jo jag skulle ju köra update på mitt lilla äventyr idag.men ääähhhjag skriver färdigt imorgon. orkar bara intepuss puss

Ovido - Quiz & Flashcards