Alla inlägg under juli 2008

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa


Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest.

Av Malin - 11 juli 2008 12:41

Doris


Okej, för att börja bara lite smått. Jag är sjukt godissugen. Så galet. Sådär som det kan vara vissa veckor. Det är nog tur för hela samhället att jag har varit ute och gått varje dag denna vecka. Så ingen blir rädd när man får syn på mig, haha. Nog om!


Det jag egentligen tänkte dela med mig av var min egentligen ålder. 31.7 år. Vad hände här?! Jag gjorde vuxenpoängstestet på facebook och plötsligt har min ålder ökat radikalt. Ungefär med 12 år. Det är verkligen och sannerligen inte helt okej.


För övrigt är detta en ganska så seg dag och jag var måttligt road när jag kom in från min runda, hata köra andras rundor. Speciellt dumma rundor som man inte kan lägga på vem som helst. Böööh.


Men nu ska jag sova så jag blir snällare till kvällen.


Ovido - Quiz & Flashcards