Alla inlägg under januari 2007

Av Malin - 31 januari 2007 22:01

bright eyesja. precis. så var det onsdag.i reklamen för linas kvällsbok. är allt o. tänkte att så får det vara idag för mig med. jag är oarg, oseriös, oelak.du kanske fattar.tja..det mest spännande i skolan var väl kanske strömavbrott. säger en del.ja just ja. var ju inte det jag skulle skriva.skulle berätta en liten historia. men gah..okej här kommer den...eller fan orkar inte idag...haha den kanske kommer imorgon

Av Malin - 30 januari 2007 19:54

just like you said it would bedamien riceidag var det då tisdag igen. te. tomgång. trams. till. tradition. tankar. total terror.jag är nog den värsta tönten som någonsin sett jordens flimmer. tönt tönt tönt. i studentpresent önskar jag mig att få vara lite normal. eller i alla fall få känna mig NORMAL.idag blev jag arg. arg på människor som förstår men som inte kan ta steget ut. eller ens försöka förstå. man kan förklara och förklara. hur det är eller det här tycker jag. men det går bara inte in. inte ens att jag får tycka så. vad hände med att acceptera andra och deras åsikter?

Av Malin - 28 januari 2007 19:12

broder danielantingen är jag inte lycklig. ELLER så stämmer det inte...jag vet inte själv vad jag tror på faktiskt.i alla fall. sen sist. har jag väl inte gjort nåt i princip. jag har... dock läst. är väl på sidan...kanske 230 eller nåt av 766...så jag kan vara sjuk ett tag till eller hur man nu ska se det...kollade på Zozo. mkt bra film. lite läskig dock. men söt samtidigt. snö snö snö...är det också.jag måste bädda rent och tvätta håret snart. inte allt för lockande. inte bädda rent i alla fall. måste vara det tråkigaste som finns... faktiskt. gaah. jag tror inte jag har nåt att tillägga... acutally.soso long farewell auf wiedersehn goodbye... oj...ursäkta eventuella stavfel...

Av Malin - 26 januari 2007 19:03

eelsjag är galet uttråkad. orkar inte göra något alls. sjuk kan man också kalla det. har tröttnat. så jag ska sooova länge inatt...och bli jättepigg så jag orkar med imorgon...om det nu blir bra det där. kolla på gård???det är i alla fall bra saker på tv så det är inte vääldigt synd om mig bara mycket. nej men usch...det är så hemskt med människor som försöker få andra att tycka synd om en...så usch fy malin. ni kan ignorera allt jag skrivit hitills.nej...jag har ingen lust att avsluta det här ordentligt...

Av Malin - 24 januari 2007 17:02

..ignore them tonight and you´ll be alrightjosé gonzálezidag. onsdag. ost. ont. oro. olikheter. oflyt.det typ ungefär snöar. det gör mig typ ungefär arg.tyckte det räckte som det var. men okej.en dryg seg dag. som nån lyckades förpesta så gott hon kunde...MEN jag antar att det inte är mer än rättvist...jag kan vara på riktigt tjurigt humör också ibland.jag försökte tänka. vad jag vill göra...med allt...men jag kom inte fram till något. nånstans. det är som om jag har en spärr nånstans i närheten av den regionen av hjärnan som bestämmer saker. jaja. ska nog försöka sova en stund. vore nog bra.

Av Malin - 23 januari 2007 17:57

the shins...okej. tisdag. tid. tönt. tragiskt. telefoniskt...dan började ganska bra. eller nej...vem försöker jag lura...rakt igenom en ganska dålig dag. förutom pizzan med sällskap. annars, rutten dag. tror inte jag vill gå upp imorgon... galet kallt ute...tråkämnen i skolan...måste simma... seen what? skitskit

Av Malin - 21 januari 2007 16:09

kings of conveniencesöndag. snö. sömn. semla? seg. sanning. svensson. sanera.idag har jag. pluggat faktiskt. jag kan vara galet duktig ibland. dock var jag inte galet duktig idag såklart. men tillräckligt. bättre än jag trodde:Dsen var jag och kameran ute och lekte i snön. tog galet mkt bilder. men lite smakprov vore nog på sin plats.sen ska jag och mamma ha snöbollskrig..typ...hahaanyway. she´s going dooown...so down...auf wiedersehn for now.

Av Malin - 20 januari 2007 15:50

stereophonics-dakotaförst och främst. anna om du inte vet vad curriculum vitae är, då skulle jag vilja påstå att du har stora brister i din allmänbildning. och för det råder jag dig att kolla upp det. sen. ida. jag är redan påväg tror jag...fast just pizza? hehe:D eller så väntar jag tills du kommer så kan vi åhh äta kladdkaka eller hm...åhh jag kommer på massor av bra saker:D för tyvärr råkade jag komma på att det kanske inte var en allt för bra idé att rymma. det suger att ha samvete och sånt där.idag är det en sån där dag jag inte har vaknat på..kommer antaligen inte göra det heller...suck...blir så jobbigt. försökte läsa om generna och det där men ögonen ville bara stänga. trots att jag tycker det där är väldigt intressant egentligen. ja just det. kan meddela att kvällen slutade helt okej igår också.:Defter så ska det låta(jag vet töntmalin men är man musiknörd så är man) och let´s dance. och lite film. och sen sooova...skönt.nej hörrni...ska sluta nu...tjaråå...ps. jag höll tummarna för eran spegelrittsgrej...pps. har fått massa bra musik. så nu överlever jag ett tag till.

Ovido - Quiz & Flashcards