Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Darling, darling, darling can´t you see

Av Malin - 8 december 2008 19:29

Darling, darling what you mean to me


Darling Darling- the Hellacopters


Hon trädde ut ur skuggorna och in i ljuset igen.


Skämt åsido, jag tror jag lovade Ida att skriva för hennes skull. Allt för Ida.


Jag går och funderar på mitt dilemma som jag har. Ångest framkallar det men jag vet vad jag ska och måste göra men fortfarande funderar jag alldeles för mycket på det. Människan brukar väl fungera så, I guess.

Det handlar nämligen om min framtid, igen. Som vanligt och alltid. Det är nämligen såhär att jag har kommit in på en utbildning i stockholm som jag vill läsa, samtidigt som jag har insett att jag skulle vilja se hur långt man kan gå på det företag där jag jobbar nu. Jag har alltså insett att jag bör prata med chefen. Vilket jag ska göra så fort han behagar infinna sig.

Jag har dock gjort en sak annorlunda, jag har inte pratat, och om jag har det har jag inte tagit åt mig, med personer som ger mig hintar om vad de själva vill att jag ska göra. Jag har lyssnat på goda råd som inte drar åt något håll och verkligen funderat på vad JAG vill. Nästan bara. Känns som jag vuxit men även blivit lite mer egoistisk denna höst. Men jag tror man måste bry sig om sina egna intressen.


Annars mår jag bra. Är inte hemma så mycket, har inte så mycket tid för sånt här...


En sak dock, tips om frsiyr tas gärna emot. Jag funderar på en mjuk, lång lugg och slinga håret lite... låter det uppåt väggarna?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 26 augusti 2008 21:31

In a blink of an eye- the Perishers   Här sitter jag, och mörket har tätnat utan för mitt regnvåta fönster. Hösten har nog kommit. För tjugonde året i rad i mitt liv har den åter dykt upp. Känns? Ja, det gör nog det...   I fredags var vi ute. Jag fic...

Av Malin - 17 augusti 2008 18:54

För snart ett år sedan fick Uppsala en ny invånare. Ida.   Ida och jag träffades för 5 år sedan när vi var på samma humanistiska konfirmationsläger. Efter lägret började vi skriva brev till varandra. Jag minns hur glad man blev när det låg ett brev i...

Av Malin - 4 augusti 2008 15:38

HEJ            

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa   Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest. ...

Av Malin - 11 juli 2008 12:41

Doris   Okej, för att börja bara lite smått. Jag är sjukt godissugen. Så galet. Sådär som det kan vara vissa veckor. Det är nog tur för hela samhället att jag har varit ute och gått varje dag denna vecka. Så ingen blir rädd när man får syn på mig, ha...

Ovido - Quiz & Flashcards