Alla inlägg under oktober 2006

Av Malin - 30 oktober 2006 12:47

hovethej världidag mår jag lite bättre.inte lika instabilt psyke som då.anyway.har inte gjort så mkt än idag. har nog inte ens tagit mig ork att vakna ordentligt. men what the hell....har man lov så har man väl??svar. ja!igår i alla fall skulle vi ju ha spelaraktivitet. nice liksom. började med en väääldigt enkel frågesport...not. vem sjutton vet allt det där om alla? typ vem heter vilhelmina i mellannamn? okej det visste jag...men bara för att ellen just sagt det precis innan haha men ändå...i den stilen. vad heter emmas katt...haha tokigt.i alla fall. efter den så skulle en annan aktivitet börja. hemlighetsstämpel var det på den innan.... i alla fall. vi hamnar i fyrishov. och ska kolla på innebandy! ohhlala. avancerat...really a lot. i alla fall. storvreta mot...äsch nu har jag glömt var dom hette. nåt göteborgslag i alla fall. hahastorvreta körde på utklassning. very good. bra gjort. snygga mål och sånt.sen satt jag och mormor och drack te och sjöng med i radion. nice det också.sen sängen och sen tja..är det väl ungefär nu för jag har bara gått upp ätit frukost. tja. det var väl allt..haha så långt har jag kommit idag. ska ta mig i kragen. snart..hahajag har gjort en lista på vad jag borde göra idag. det blev alldeles för lång så den får nog bli inaktuell eller typ gälla för hela veckan eller nåt...idag orkar jag inte alls..hahajaja ska sluta nu för det kändes som jag bara upprepade allt i alla fall...slutsats malin är trött och seg hahapuss då

Av Malin - 28 oktober 2006 17:26

kentwhat to skriva idag då?jag har stora ångestdagen...blä..mår INTE bra.usch.idag hra jag i alla fall äntligen köpt en mössai alla fall. nu ska jag ALDRIG ta av mig den. ska alltid hålla huvudet varmt. för det funkar ju ändå inte att hålla huvuvdet kallt heller..aaahgah... äh nej jag skojade bara.jag mår TOPPEN..verkilgen jätebra.....ahspec...nej nu ska jag nog itne skriva nåt mer...det här blir inte bra...kram då

Av Malin - 24 oktober 2006 21:17

the motorhomesvilken förjävlig dag.förkylning, regn, prov och allmänt höstdepp...kan det bli bättre???jag tror att jag kommer behöva svara negativt på den frågan.ikväll ska bli en tidig kväll...så¨jag kanske orkar ta mig till skolan imorgon också... för övrigt längtar jag till vintertiden börjar. vill aldrig mer behöva gå upp medans det fortfarande är mörkt ute.men nästan vecka är det lov i alla fall...och till saras stuga det bär av. very nice. det gillar jag.annars ja... skrev då högskoleprovet i lördags.numera vill jag inte längre tänka på det. får dåliga vibbar... inte för att det gick dåligt men äh orkar inte gå in på det men arg är jag.tvi.kan regnet sluta smattra mot taket? känns som hela världen gråter idag.i alla fall. så borde jag verkligen gå och köpa en mössa så jag kan behålla all värme som nu hoppar ur mitt huvud så fort det vistas i lägre temperatur än rums. glöm inte att hålla huvudet varmt. hahaidag läste jag på en löpsedel att bonde söker fru-anders säger "jag är kär". det tycker jag låter mkt bra. med teanke på att det var väl det som var meningen med hela programmet? "alla barn, säg grattis till anders" ;) eller kanske andreas? haha jag kommer ju inte ens ihåg vad han heter...PINSAMT...mohahanäj.... sängen?ja...sova bort mina och världens problem.tack och hej

Av Malin - 16 oktober 2006 21:02

det var ett tag sen. vet inte riktigt varför. nästan så jag tröttnade där ett tag men det var nog bara en fas...tjaa...what to write?jag har körkort. very very very nice:D me like...tufft och vara ute och köra all alena. nej men jag orkar inte skriva idag heller...ska byta färdigt musiken på mobben sen sängen..helt slut..det är inte hälsosamt att vara uppe till typ tre... tre nätter i rad...hm..hostkram

Av Malin - 8 oktober 2006 19:51

thåströmyes...kom hem från linköping för nån timme sen...SM i plöjning. halleluja. vad ska jag skriva om helgen???jösses...jag gillar inte riktigt den nya förbättrade MALIN.jag börjar faktiskt tro att hon inte är förbättrad.snarare åt andra hållet...dumma malin. anyway.det var så häftigt, det var plöjning med häst också. mkt tufft...dom fick jobba mkt hårt.ja men just det! höll på att glömma det viktigaste!VI VANN JU AGROTEST-FINALEN!!! vi är klockrena.haha ja herregud...mkt ska man vara med om...snart ska jag sova...:D för man blir trött om man sover typ tre timmar två nätter i rad.;)anyway...orkar inte skriva mer just nu...kommer nog mer utförligt imorgon.puss då

Av Malin - 5 oktober 2006 11:25

I really hope you do, ´cause I love youeskobarsitter i skolan och funderar på vad jag ska göra åt mr Strindberg. mkt trevligt man....idag ska jag hem och packa för i helgen.sen ska ajg åka och till mormor och kanske bjuda henne på lite mat? sen träna.. mkt bra. träna känns som en bra sysselsättning. fortsätta att plåga mig själv... jag har inte riktigt förlåtit mig själv än. men det känns bättre för varje dag. en dag kanske jag har kommit över mig själv.öhm...mh...ehh..snart får jag åka hem i alla fall..:Dmkt trevligt. me like...för övrigt, det faktum att min musik är bannlyst i helgen tar faktiskt lite hårt på mig...känner mig en aningens mobbad. men jaa...jag kan väl inte hjälpa att alla andra inte förstår charmen i musiken som jag älskar.hm..nämna matteprovet?okej...jag hade matteprov idag.jaaa...nu ska jag fortsätta resten av mitt liv...den nya malin

Av Malin - 4 oktober 2006 18:01

red hot chili peppersja men idag då?:Dskolan var väl helt genomlidbar.ikväll måste jag tvätta lite...så jag har nåt att ha på mig i helgen...hheheh...fast jag ska nog baka en kladdkaka först för att kunna plugga färdigt. har redan pluggat lite mer än en timme och allt känns inte heeelt hopplöst. tror nästan att det ska fungera det här.ikväll är det då "bonde söker fru"...på fyran klockan åtta.får icke missas! sannerligen. dom är ju för söta...hhahaidag tror jag är början på mitt nya liv. den nyaförbättradeMALINgör entréhon säger"hej och välkommna. det här är första programmet i den nya säsongen av serien, livet enligt malin. hon har blivit klokare, mer sansad och hon anser själv att hon ska kunna hantera de flesta problemen i vardagen. det blir upp till bevis."i alla fall. för att bevisa att det är så,säger malin"hej och tack för idag. nu ska jag gå och vara bra. för idag är början på resten av mitt liv. ajdö omvärld, hej mattebok!"

Av Malin - 3 oktober 2006 16:09

counting crowseh... jag gillar inte mig själv idag heller...ungefär samma anledningar som igår...plus att jag var redan så arg på mig själv att jag tänkte att jag lika gärna kan bli lite mer irriterad på mig själv och SKOLKAR...very bad malin.och jag och sara har kollat på resor till solen-...en vecka i turkiet all inclusive...det vore nice...öööö...really nice...och istället för att öppna matteboken så sitter jag vid datorn. ååååh...och jag har frusit heeela dagen. MÅSTE fixa tillbaka min jacka imorgon...men jaaa...usch...men jag vill ju inte prata med honom...är ju bara så pinsamt...usch...haha jaja får väl skylla mig själv...och kemiprovet ddå....väldigt mkt fel har jag nog alldeles säkert....usch igen...lullade med hanna på staden...hehe...telefonsamtal:malin" var är du?"hanna" har precis slutat, du då?"malin"jag skolkar...."hanna" haha VAAA???"hehe...yeahyeah... ikväll ska jag plåga mig själv med träning bara för att jag är en hemsk person...tjarå

Ovido - Quiz & Flashcards