Alla inlägg under april 2008

Av Malin - 20 april 2008 16:08

My closest friend




Men om man tänker såhär, skulle man kunna tänka sig att jag mår okej. Om du undrade så lider jag inte av några allvarligare sjukdomar, jag har ett jobb, jag har en bostad, jag har en familj, snälla vänner. Jag har ingen rätt att klaga.


Det har varit en lång vecka, men inget som jag inte överlevt. Det har varit mycket på jobbet, varje dag. Men det känns som om det blir bättre i alla fall. När man blivit snabb och så. Dock en sak som väldigt ofta dyker upp i hjärnan min är. FRAMTIDEN. Hösten, vad ska man göra med sitt liv? Vad gör du med ditt liv? Vårdar du det? Underhåller du det? Nog om detta, alldeles för djupa tankar för en söndag eftermiddag som denna.


Men då har jag inget att tillägga. För jag gillar inte att skriva alla smaskiga detaljer. Kan vara därför som jag inte är en Blondinbella.

Av Malin - 15 april 2008 15:58

Snart ska jag faktiskt söka någon kurs på universitetet till höst och sen ska jag åka hem till mig. För nu har jag tröttnat på att hänga hemma. För på morgonen vill jag vara ifred. Dagens morgon var inte rolig och det vill jag inte vara med om igen. Så nu lämnar jag.


Dagen har varit okej, varit helt död och trött, men jag har kommit igenom den såhär långt i alla fall.


Meneee... jag vill bara sova nu... Så nu måste jag ta tag i saker så jag kan åka hem och sova. Tata

Av Malin - 13 april 2008 22:07



Lyckopiller- Svensk Pop


Enligt Aftonbladets kärleksastro så är idag och imorgon de bästa datumen för romans. Så jag väntar glatt på att bli påhoppad bakifrån av plötslig vårförälskelse. Jag är redo! Kom och ta mig (långt härifrån, långt härifrån *klappklapp*)


Just nu sitter jag mest och låter bli att gå och lägga mig. Jag kommer inte komma ur sängen imorgon, men äsch. Jag bävar inför imorgon, jag vill inte dela ut nån post. Det är min jobbiga runda(om du inte förstod det...)


Jotack, idag var jag en sväng om lekte med Anna som jobbade (stackaren!) och det var riktigt spännande med ett studiebesök på ett annat kontor. Jag gillade det va. Dock var det knepigt med hennes kamskåp. Jag diggar mina bättre! HIHIHI (Som en riktig fjortis, jatack)


Sen lite middag hos Ida på det och dagen är perfekt. Eller förresten, systeryster fyller år idag så jag har ätit äckligt god tårta också idag. Så jag är tjock, mätt och nöjd!





Av Malin - 12 april 2008 21:20

 Kent-747


Extra, extra, Malin lever!

Jo men visst gör jag det. Den uteblivna uppdateringen beror helt enkelt på att jag inte har någon dator. Men nu sitter jag glatt hemma hos Ps och funderar på att däcka i sängen. En aning trött. Gårdagen bjöd på utgång med Hanna, Hampus med bihang aka Hampus snälla vänner. Kvällen slutade runt fyra i min säng efter att vi gått hem från stan. (ja, bussen var missad...) Men kvällen var lyckad, riktigt lyckad! Hade otroligt roligt. Dock fick jag för mig igår att ha tvättid mellan 7 och 10 på morgonen var en bra idé. Men när min syster ringde och väckte mig klockan elva imorse så insåg jag hur naiv jag var igår. Haha.


Men det går bra, jag mår bra och jag har inget vettigt att säga.


Så. Om du väntat dig snuskiga detaljer om mig så får du vänta lite till. För min säng skriker efter mig.


PUSS




 

Av Malin - 1 april 2008 14:33

you and me-lifehouse


Idag kom posten. Gissa när jag slutade... Kvart i elva. Det är sant. Jag delade totalt ut 32 försändelser som det så fint heter. Detta kommer jag antagligen få äta upp men jag hoppas att det kommer per post imorgon. För det bli väldigt konstigt när man har ett brev till var tredje väg typ. Man åker lätt fel så att säga. Hahah! Men skönt var det ändå! Så efter jag hade slutat  så drog jag hem och duschade och käkade lunch. Och sen satt jag ute på balkongen och myste i solen och läste lite i en bok. Sen gick jag hem, har räkning att betala sen inväntar jag att Anna ska ringa mig och säga att hon slutat, för eventuellt ska det fikas. Lovely I'll say, aight.


Men som sagt, det är VÅR. Det gör mig så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Helt ärligt, jag älskar vädret!!!


By the way har jag fått nåt undersökningsenkät som jag ska leka med senare. Jag gillar sådant. Lättroad, kanske. Men erkänn, du tycker också det är skoj? :) haha


Näe. GÅ

Ovido - Quiz & Flashcards