Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Du är mitt lyckopiller, Du är min painkiller

Av Malin - 13 april 2008 22:07



Lyckopiller- Svensk Pop


Enligt Aftonbladets kärleksastro så är idag och imorgon de bästa datumen för romans. Så jag väntar glatt på att bli påhoppad bakifrån av plötslig vårförälskelse. Jag är redo! Kom och ta mig (långt härifrån, långt härifrån *klappklapp*)


Just nu sitter jag mest och låter bli att gå och lägga mig. Jag kommer inte komma ur sängen imorgon, men äsch. Jag bävar inför imorgon, jag vill inte dela ut nån post. Det är min jobbiga runda(om du inte förstod det...)


Jotack, idag var jag en sväng om lekte med Anna som jobbade (stackaren!) och det var riktigt spännande med ett studiebesök på ett annat kontor. Jag gillade det va. Dock var det knepigt med hennes kamskåp. Jag diggar mina bättre! HIHIHI (Som en riktig fjortis, jatack)


Sen lite middag hos Ida på det och dagen är perfekt. Eller förresten, systeryster fyller år idag så jag har ätit äckligt god tårta också idag. Så jag är tjock, mätt och nöjd!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 december 2008 19:29

Darling, darling what you mean to me   Darling Darling- the Hellacopters   Hon trädde ut ur skuggorna och in i ljuset igen.   Skämt åsido, jag tror jag lovade Ida att skriva för hennes skull. Allt för Ida.   Jag går och funderar på mitt dilemma som...

Av Malin - 26 augusti 2008 21:31

In a blink of an eye- the Perishers   Här sitter jag, och mörket har tätnat utan för mitt regnvåta fönster. Hösten har nog kommit. För tjugonde året i rad i mitt liv har den åter dykt upp. Känns? Ja, det gör nog det...   I fredags var vi ute. Jag fic...

Av Malin - 17 augusti 2008 18:54

För snart ett år sedan fick Uppsala en ny invånare. Ida.   Ida och jag träffades för 5 år sedan när vi var på samma humanistiska konfirmationsläger. Efter lägret började vi skriva brev till varandra. Jag minns hur glad man blev när det låg ett brev i...

Av Malin - 4 augusti 2008 15:38

HEJ            

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa   Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest. ...

Ovido - Quiz & Flashcards