Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 10 maj 2008 15:58

Born a girl- Manic Street Preachers


Åh, härliga väder, jag är kärkärkärkärkär. Jag mår brabrabrabra. :) *Lycklig*

Jag känner mig lite fånig men på något sätt gör det inget för att det är värt det på något sätt...


Veckan har varit bra, mkt bra. Gårdagen spenderades i parken utanför mig med jobbmänniskor med kubb. Otroligt roligt faktiskt. Kvällen slutade med trötta människor på mitt köksgolv, bra nära för solsting på typ... Ja alla. Nej, det var nog kanske bara jag. Men en otroligt bra dag/kväll.


Imorse vaknade jag såklart tidigt (bieffekt av att börja jobba tidigt) och var riktigt förvirrad. Men glad ändå. Sen gick jag hem, nu är jag hemhemma. Ska dock gå härifrån igen snart, måste hem och göra mig vacker (outhärdligt vacker ;)) för ikväll är det inflyttningsfest hos Malin i huset brevid. En riktig jobbhelg såattsäga. Men jag tror att det blir riktigt lyckat ikväll, jag är taggad till tusen såattsäga.


Nu måste jag nog dra mig. PUSSA VA

Av Malin - 7 maj 2008 16:17

The mess you left behind- Oh Laura


Long time no see. Visst är det så. Men ursäkterna tänker lysa med sin frånvaro. Så, vad har hänt.


Inte så, mkt. Eller jo det har det. Men äsch. Inget skoj som ni vill veta haha. Men jag mår riktigt bra. Bättre än vad jag gjort på riktigt länge. På alla plan, fysiskt och psykiskt. Tack för det!



Ovido - Quiz & Flashcards