Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Everything you do is simply kissable

Av Malin - 30 mars 2008 16:56

Why can't I be you?

The Cure


Hej hallå! Jag har hemmasöndag. Sitter hemma och leker med datorn och spelar piano och sådär. Rent utnyttjande av föräldrar, ja. Jag gillar det.

 Men så går det när man får för sig att flytta till ett ställe utan datorn och piano.


Alltså, jag skrev ju om uppdatering om fredagen. Men det skulle typ inte gå och ge en rättvis bild av kvällen. En aning oväntad och galen skulle jag beskriva den som och sen får det nog vara bra med den saken.


Men, det är VÅR ute. Jag gick från mitt place till the Ps och det var så skönt i luften, luktade vår och solen värmde ända in till mitt frusna hjärta.


Nu laga mat sen danskurs va. Taggad? Nej. Men man kan ju inte alltid vara det heller...


Förresten, igår hade jag mkt trevligt. Ida och Hampus var och lekte med mig. Det tittades på film, god paj, skratt i säng, och jaa jag somnade till filmen. Allt var som vanligt typ.


Förresten igen. I lördagsmorse när jag var ungefär samma som jättebakis och trött så ringde Anna och sa att hon skulle komma förbi med frukost. Vilken ängel!! Det var guld! Plus att vi hann prata igenom allt som hände och inte hände i fredags innan jag hade lyckats överanalysera saker utan att ha någon att bolla med sattsäga :)

 
 
ida

ida

30 mars 2008 21:31

Bra att bolla direkt så att inte tankarna krånglar till det för en i efterhand!

http://prinsessanpaarten

 
AP

AP

3 april 2008 17:04

håller helt med! Om att vi behövde rensa luften haha. Bolla bollar överallt i lägenheten o så. Vi är bäzt

http://www.annagoeswild.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 december 2008 19:29

Darling, darling what you mean to me   Darling Darling- the Hellacopters   Hon trädde ut ur skuggorna och in i ljuset igen.   Skämt åsido, jag tror jag lovade Ida att skriva för hennes skull. Allt för Ida.   Jag går och funderar på mitt dilemma som...

Av Malin - 26 augusti 2008 21:31

In a blink of an eye- the Perishers   Här sitter jag, och mörket har tätnat utan för mitt regnvåta fönster. Hösten har nog kommit. För tjugonde året i rad i mitt liv har den åter dykt upp. Känns? Ja, det gör nog det...   I fredags var vi ute. Jag fic...

Av Malin - 17 augusti 2008 18:54

För snart ett år sedan fick Uppsala en ny invånare. Ida.   Ida och jag träffades för 5 år sedan när vi var på samma humanistiska konfirmationsläger. Efter lägret började vi skriva brev till varandra. Jag minns hur glad man blev när det låg ett brev i...

Av Malin - 4 augusti 2008 15:38

HEJ            

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa   Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest. ...

Ovido - Quiz & Flashcards