Alla inlägg under september 2006

Av Malin - 29 september 2006 17:35

andreas johnsonyes. idag är det fredag.båda systrarna på hemfärd. plus en mormor med sällskap imorgon. fullt blir det...men finns det hjärterum.och det gör det.har mkt stora utrymmen där.idag. har jag också försöööökt förstå min kemibok. jag har verkligen försökt... men den tar ingen hänsyn till att jag verkligen försöker...blir näst intill lite förnärmad...och min bok till svenskan. nu har vänninan till hjältinnan i romanen förlovat sig med hjältinnans broder, mkt romantiskt. men nu måste jag avsluta.ska åka och göra vissa inköp med min pappa...nödvändiga saker som mjölk och bröd. för att senare svänga förbi stationen och hämta dom två trollen med tillhörande moder.

Av Malin - 28 september 2006 10:57

the arkdagen till ära funderar jag på hur stor skillnad det är mellan hur en människa uppfattar en sak jämfört med en annan. exempel.nej förresten. det är väl ganska självklart vad jag menar.yes. gårdagen ja..:Djaa...hur ska man förklara den????öhm. det var mkt roligt. förutom när dom skulle in tilldom där djuren. tur att jag hade en ful buss och en söt sara istället...;)och sen...trodde för det första att jag aldrig skulle spela golf i hela mitt liv...men sen när jag väl gjorde det och tyckte att det var ganska kul också...näst intill pinsamt..:DSM i plöjning nästa helg. moi läääääängtar...hahahabondläppen i oss alla lyser starkare i vissa...dockinte i mig...jag ger dig en kram idag. för idag är jag nästan glad...eller? vänta lite...hm...det där bör nog funderas på.anywho... kram

Av Malin - 26 september 2006 22:34

moneybrother.en gång läste jag en underbar dikt. jag trodde jag tappat bort den men...jag hittade den igen:Djag citerar...Hon hade sökt MeningsfullhetHela sittLivPsykologen sa attHon inte skulle tänkaSå mycket Och lovade att lära henne Vara ytlig Av: Janna Ferreirasara...jag tillängnar dig denna dikt...jag är sååårad... mitt hjärta gråter floder. annars är det bra. solvalla imorgon...ååååh va vi ska mobba dom små tvåorna som inte kan nåt:D mohahayae ibland kommer min onda sida fram.dagens låt...hm.."jag vill gå hem med dig" winnerbäck såklart.ja...något mer? nej. såå hej världen...vi ses imorgon när min skönhetssömn har avverkats. pöss...;)

Av Malin - 25 september 2006 17:51

but it´s a waste of timemelody clubSM i plöjning...here we come:Dnu kanske jag hittar den där bonden i alla fall;)mer ingående information hittas på annap.bloggagratis.seså det så...jaaa mer...hm...nej ingenting:Ddagen kan inte beskrivas bättre än...vi ska till SM...mohahaoch jennies min...:D bara den kan få mig att skratta i en kvart. tack!bye

Av Malin - 24 september 2006 18:42

ja...du var det...och jag med. fast inte samtidigt. och inte med samma person.jag städade mellan 12 och 13 timmmar i sträck igår..gör inte det...ingen bra idé...slutsats...flytta aldrig..nu ska jag gå och dö i en soffa för ikväll...hejdå värld

Av Malin - 21 september 2006 21:03

I just don´t want to miss you right nowgoo goo dollsjag vill fånga dagen. få den att förstå att den ska fastna i mitt minne. jag vill aldrig glömma någon dag. eller jo vissa. men jag vill komma ihåg. saker som händer, som inte händer, samtal allt...men jaa?SM i plöjning...jaa hallå? finns det inga gränser?provat klackskor idag... synd bara att man blir så lång..det är snyggt men hur kul är det att ha huvudet bland molnen?det skulle kunna bli en sittauppemedgitarren-kväll/natt...tror nästan det...känner att det nästan finns ett litet behov av att uttrycka mig. "I just want you to know who I am"...

Av Malin - 20 september 2006 17:53

bo kaspers...det är bara att åka. men man ska våga?först. anna, du har fel! det ÄR den ultimata sammansättningen. och innan jag får se nåt annat från din sida tycker jag att JAG har alldeles fantastiskt rätt. så det så.sen. svenskan. jag kan inte skriva en idé till ett filmmanus. skämtar han med oss??? en typ skräckfilm också...men åååååh...och sist men absolut inte minst.gå ut ikväll... kuuuul....hm...host.men det skulle inte vara snällt att inte följa med när någon fyller år. har inget bra att skylla på. inga sjukdomar nada...suck...

Av Malin - 19 september 2006 21:38

precis som förr och gör att allt ordnar sig och den blir tryggheten för miglars winnerbäckidag. var det skabbdag. mjukisbyxor...och myströja...som tur var fick vi sluta tidigare. det gjorde dagen ett snäpp bättre. fast ett snäpp ganska långt ner på skalan...tyvärr.imorgon blir en jobbig dag. vet inte hur jag ska klara den också. måste tänka. sluta tidigt på torsdag sluta tidigt på torsdag. då kanske det går. betoning på kanske.det var väldigt längesen jag lyssnade på winnerbäck live för dig, insåg jag alldeles nu. jösses. den är bara underbar. just nu. kom änglar. den passar alla årstider alla humör. skulle nästan våga kalla den, den ultimata sammansättningen av låtar.

Ovido - Quiz & Flashcards