Alla inlägg under december 2006

Av Malin - 29 december 2006 23:11

and I wish you the worsthello saferidevet numera nästan klädsel i alla fall. men åh. men det är långt borta innan jag börjar se fram emot det. jobbigt läge faktiskt. what to do??försöker fortfarande hitta min framtid.nånstan måste den ju vara!?har bakat bröd också idag. mer vört bröd. det är lätt att föräta sig på sånt.

Av Malin - 28 december 2006 14:19

är du också själv?var är du ikväll?har tappat bort mig själv. kanske ligger jag och sover fortfarande. kanske är jag kvar i drömmens världkanske finns jag inte?har gjort en mapp bland mina "favoriter". jag kallar den "malins framtid". jag har ångest.vore nog en idé att gå i ide. att slippa göra saker och tänka saker att få göra det jag är bäst på. sova.har inte ens lekt så mkt med kamera idag. då är det faktiskt nästan illa.tyvärr.tror nästan det behövs kladdkaka eller nåt.

Av Malin - 27 december 2006 18:24

someone I love will diehello saferideidag skulle jag hitta det där jag skulle ha på nyår. så efter mkt förhinder, bland annat att leka frisör för nästan hela min familj mer om det senare, så ner på stan det bar. men vad händer? jag hinner tröttna redan innan jag hunnit börja titta på det jag skulle... så jag åker hem ganska fort. efter mamma har kollat en eevighet på klockor. vilken beslutsångest hon har...jösses.vad finns det mer att säga? ingenting.jag var alldeles vimmelkantig när jag vaknade. lite läskigt.just det...ser inte fram emot nyår längre.vet inte varför. men ååh..suck... allt blir så jobbigt.tror jag ska bli ett med pianot nu...spela bort lite ångest.för att citera ap.tataa...ps. kanske borde byta majsen mot havre?vad sägs om....hm...havregrynsgröt med havremjölk och havrekakor? ds.

Av Malin - 26 december 2006 12:55

moneybrotherannan dag jul. som i en heelt annan värld.jag ramlade in kvart i åtta här i min borg. kände mig frisk och utsövd så jag genast gick ut på en lååång springtur. mkt upplyftande.nu ljög jag. jag ramlade ner i min säng snarare. sov typ en en och en halv timme till utöver dom typ 1-2 timmarna i annas säng. sen kunde jag inte sova mer så jag kollade på ice age. tyvärr med svenskt tal. men funkar.sen liiite frulle. ingen hit i sånt här tillstånd.sen pillrade jag lite mer med alla notpapper och skit osm jag hade lagt i hela mitt rum. och lekte estet med min pärm. vilken skööönhet;)ps. nu vet jag var riktiginneboende hänger. men det kommer aldrig fungera... jag säger bara....MAJS! ds

Av Malin - 23 december 2006 20:43

I know you´re brokenblind-placebodan före dopparedan.har bakat och städat och slagit in paket idag.efter ett ganska traumatiskt uppvaknande. lena hoppar i min säng typ...vill bara säga GOD JUL!julstämning börjar infinna sig. och det känns mkt bra:Dmåste bara dammsuga mitt golv så är det snart perfekt.undrar bara liiite vad man får i julklapp?ps. sara förlåt. du skulle slagit mig...faktiskt. ds.pps. riktiginneboende, trots att du är försvunnen och inte verkar ha koll på dig själv så hoppas jag du får en god jul. så det så. ds.ppps. vad tycks om min julpyntning? hemsk om jag får säga själv. får ont i ögonen:D ds.puss då

Av Malin - 21 december 2006 17:42

the smithsnu är det ääntligen jullov. jag är LYCKLIG. och glad.ser fram emot nyår nu. väldigt mkt. jag tror att det kommer bli mkt lyckat.:Drolig avslutning. lärarna är riktiga julmonster!och vi vann "mattetävligen" vilka genier vi är:Dimorgon MÅSTE jag köpa julklappar....ska sluta skjuta upp saker:D hahanej nu har jag inget att tillägga...ps. min källare är tom. ds.

Av Malin - 20 december 2006 17:40

ohh your life has not even begunmorrissey-yes I am blindonsdag. gick upp åt frukost satte på mig kläder och som en zombie tog jag mig till skolan. tog mig nästan hela första kemilektionen att vakna. ändå tror jag att jag knappt har vaknat än. fick höra många ggr att jag var ful....:( jag som tyckte jag var så söt imorse när jag knappt såg mig själv i spegeln för mina ögon inte ville vara öppna.jag är mobbad.resten av dan är bara en dimma. förutom den väldigt intressanta filmen om stamceller och genteknik. jag är mkt kluven till mina åsikter.kom hem. har kollat på julkalendern. jag är en tönt ja...så sant så santsnart kommer min (en av alla mina) älskarinna så ska vi äta lite middag och kolla på bonde söker fru. hihi dumma marcus, tror han är socialt inkompetent. men ganska söt ändå:D hahaimorgon är det nästan jullov också. halleluja. jag är lyckligps. jag definerar inte överallt som NÄSTAN överallt... i min värld är saker svart eller vitt. grått existerar inte. bara gråa dagar.dsså det så

Av Malin - 19 december 2006 19:54

so don´t ask me questionsjens lekman-black cabidag är det tisdag.:Dhemsk morgon. var längesen det var en sån morgon faktiskt. blä och tvi. i alla fall...blev bättre sen:Djobbig dag. hjärnan har tagit semester fattar ingenting och allt bara surrar omkring utanför huvudet.sen! innebandyturnering. uppfixade till riktiga fjortisar intog vi planen och sopade mattan med de andra lagen. rosa ögonskugga till ögonbrynen och med två glada tofsar och "bitch" skrivet på bröstet. yes!!efter i hallen kommer vilka då?? om inte jufkillarna...med dom såklart. ja han. men det var nog bra. kom fram till att det var fine. jag mår bra:Dkänns sååå befriande. var lite konstigt men jag var inte arg ledsen eller nåt:D vad meeer? finns det nåt mer att säga? jo men just ja. glömde alldeles det viktigaste!!!!SNÖÖÖdet är snö ute. jesus va trevligt:Djag älskar det härpuss dåps. riktiginneboende har nog flyttat till sydpolen för att han är verkligen inte här ds.

Ovido - Quiz & Flashcards