Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Malin - 1 februari 2008 16:11

Lead me into the night- The Cardigans


Denna vecka, är underbar! Jag väntar bara på bakslaget, kan en vecka verkligen vara såhär trevlig? Jag hoppas att den fortsätter såhär och att nästa blir lika bra. Jag trivs!


Första dagen på jobbet var helt okej! De andra verkar inte som freaks, vi kan nog få roligt. Jag är inte nervös för nästa vecka. Jag är på det hela taget ganska nöjd med tillvaron. Sen att jag upptäckte att mina glasögon matchar uniformen var ju bara to good to be true! Det orange-a (hur skriver man sånt?!) på glasögonen matchar perfekt med de orange-a (igen...) ränderna på ärmarna och byxbenen. Haha! Så jag kommer vara...snyggast i stan sen!


Inte ens två veckor i Kista kan rubba mig idag. Shit, detta är otroligt.


För övrigt ska kvällen spenderas med min kära syster, vi ska vara kulturtanter och gå på teater här i stan:) Shakespeare it is. En vintersaga närmare bestämt. Kan bli trevligt, och jag tänker minsann ta saken på allvar och sätta på mig min kulturutstyrslen. så det så!


På återseende

Ovido - Quiz & Flashcards