Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Malin - 4 februari 2008 20:05

Om du var här- Kent


Jaa, vad ska man säga egentligen? Bu, Bä, Vi, Jag eller kanske bara ingenting? Jag vet inte.


Jag skulle bara vilja säga, att jag är så galet trött... Det finns ingen gräns typ. Mitt huvud är sten, min kropp också.


Och än en gång, insett att jag är mycket bättre på att lösa (eller i alla fall hjälpa) andras kärlekstrubbel än mina egna. Verkligen praktiskt. Verkligen.


Som fortsättning till förra inlägget, hur många gånger förekommer inte ordet "jag" i bloggar? Snacka om egoistiskt och självcentrerat skrivande. Jag kan alldeles självmant erkänna att jag verkligen inte är ett undantag...!


Jaja, jag ska snart gå och lägga mig. Imorgon väntar en till morgon. Och jag ska inte ägna mig åt samma nattliga eskapader som föregående natt. Allt om detta en annan dag, en ganska lustig historia. I alla fall enligt Anna...


På tal om Anna, Grattis för bövelen!! För hon blir stor idag, 20 år! Om intresse finns kan ni ju gratta henne själva!! Detta sker förslagsvis på

annagoeswild.blogg.se (Men skyll inte på mig!!!)

Ovido - Quiz & Flashcards