Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Malin - 10 februari 2008 12:03


Jag tror jag vet ungefär hur det känns

Dunkla rum- Lars Winnerbäck



Gårdagen var verkligen jättetrevlig!!! Jag hade otrooligt roligt, Annap hade gjort det väldigt fint och framförallt gott, det gillar jag. Haha!

Sen imorse hände det något helt otroligt, jag vaknade inte typ sju som jag brukar göra efter kvällar som igår... Vaknade typ halv elva, alldeles jätteskönt. Dock tänkte jag nog sova ett tag till snart, för snart börjar ju nästa vecka...


Det var roligt att skaka rumpa, tja på det hela taget en bra kväll! Förutom slutet men det kan vi ta en annan dag va. Eller inte alls, haha!


Hehe, för ett år sedan var jag ungefär lika trött som idag, för då hade jag och Annap varit ute och röjt kvällen innan, det var också en kul kväll om jag minns rätt, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards