Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

I will let you down, I will make you hurt

Av Malin - 30 juli 2007 16:58

Johnny Cash- Hurt

Egentligen tycker ju inte jag om Johnny men den låten går det bara inte att tycka illa om, i alla fall om man som jag är ett hopplöst fall av älskare-av-deppiga-låtar.

long time no see faktiskt. typ en vecka eller nåt i den stilen... sen sist då. vad har hänt. ehm jo öhm. Jag har väl, degat. Skämt åsido. Haft det underbart. Spenderade några dagar ute vid kuuuusten. Hos Ap, eller ja i sommarstugan deras. Lekt lite med bönder och haft en spännande cykeltur! Den gillade jag. I regnkläder och brillisar intog vi landsvägarna på underbara cyklar och med skratt och sång tog vi oss fram till målet.

Idag har jag solat lite, ätit massor och väntat på att jag ska ta mig i kragen mohaha. Det har för övrigt inte hänt än:D

osammanhängande, förlåt men du är en båt?

(gud så dåligt rimförsök!!)

 
 
ida

ida

1 augusti 2007 16:17

låter som en rolig cykeltur! själv har jag punktering på min, inte så kul. säeskilt inte när man upptäcker det en halvtimme innan man skall vara på jobbet. vet du! om mindre än två veckor kommer jag och mor upp med delar av flyttlass! kommer du och inspekterar då?

http://prinsessanpaarten

 
Ingen bild

:D

6 augusti 2007 14:55

det kan du skriva upp att det var :d

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 december 2008 19:29

Darling, darling what you mean to me   Darling Darling- the Hellacopters   Hon trädde ut ur skuggorna och in i ljuset igen.   Skämt åsido, jag tror jag lovade Ida att skriva för hennes skull. Allt för Ida.   Jag går och funderar på mitt dilemma som...

Av Malin - 26 augusti 2008 21:31

In a blink of an eye- the Perishers   Här sitter jag, och mörket har tätnat utan för mitt regnvåta fönster. Hösten har nog kommit. För tjugonde året i rad i mitt liv har den åter dykt upp. Känns? Ja, det gör nog det...   I fredags var vi ute. Jag fic...

Av Malin - 17 augusti 2008 18:54

För snart ett år sedan fick Uppsala en ny invånare. Ida.   Ida och jag träffades för 5 år sedan när vi var på samma humanistiska konfirmationsläger. Efter lägret började vi skriva brev till varandra. Jag minns hur glad man blev när det låg ett brev i...

Av Malin - 4 augusti 2008 15:38

HEJ            

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa   Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest. ...

Ovido - Quiz & Flashcards