Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Malin - 12 juli 2007 18:10

Lovers dream- Anna Ternheim (med någon...)


hej hej hallå där!


Seg dag idag. Det kommer sluta som en av dom där dagarna när man på kvällen sitter och blinkar och är trött och undrar var dagen tog vägen och vad har jag gjort idag egentligen!?!


Men det kanske man får ibland. Fast jag har börjat se tendeser att alla dagar ser ut så. Sedan jag blev arbetslös har mitt liv gått på halvfart känns det som, eller kanske inte livet som sådant utan jag och min ork att göra saker.


Jag har i och för sig lekt med la gitarr. Det gjorde min lite glaaaadare(som nasse)... Och snart ska jag laga mat så jag slipper dricka te och äta macka till middag, vad har hänt med dagens vuxna!?!


Igår hämtade jag glasögonen. Tänkte bjuda på en muppbild med dom på, så att ni kan få en bild av hur otroligt bra dom passar in i hela min tönt-utstrålning...ihihi


Just det, vad händer i helgen undrar jag?! Vad ska jag sysselsätta mig med hela helgen?! All by myself, don´t waaaanna beeeeeeeeee....(8)....jaja

Ovido - Quiz & Flashcards