Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Malin - 4 juli 2007 23:20

coldplay


what to say?

kan väl börja säga som så. ida, hästarna är dissade. sattsäga. jag går under kategorin arbetslös at the moment. vilket jag tycker är helt okej. skönt att bara sova. fast på fredag är det slut. då ska jag bestämma vad jag ska göra med allt. jobbigt läge. men shit happens.


och till andra ida, visst var det soligt och härligt!

vi hade det jättemysigt. tre tjejer och fint väder. kan det bli bättre? god sallad och sen bad och schteek. sen var det dags för fikat. massor av gott bakat av anna. äntligen fick jag smaka! sen bar det av till öregrundet för pizza med den återkommande zarah. gott var det men resten av den kvällen/natten var jag så mätt att jag rullade fram och hade nästan ont i magen. men det var det nästan värt.


men jag tror det får räcka nu. kanske ska hit the bed sattsäga.

Ovido - Quiz & Flashcards