Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

Oh let's just get this whole thing straight

Av Malin - 19 juli 2007 19:34

I don't wanna kidnap the truth and negotiate

Razorlight- Before I fall to pieces


hej hå himlen är blå (jag måste sluta med dessa töntiga inledningar!)


Idag var första dagen på mitt nya jobb. Nu jobbar jag som personlig assistent. Men jag funderar på om jag verkligen ska fortsätta. Av tusen anledningar som jag inte tänker nämna här för det känns elakt men det har absolut ingenting med personen att göra. kör väl med klichén det är inte du det är jag. sattsäga. Fast trots att det är en kliché så tycker jag att det passar i ganska många fall faktiskt. Anywho. (jag vet att man inte säger så)


Jag tror att jag har bestämt mig för vad jag ska göra i höst. känns toppenbra. Nöjd är jag. Dessutom så har jag insett att jag vill bli tusen saker när jag blir "stor" och jag förstår inte när jag ska hinna med allt? Något tips?


Just ja, kanske värt att jag jobbade på bondgård i måndags och tisdags?

Jag tror att det är det, jag hjälpte till där Hanna jobbar. Trevligt, fast jag fick ont överallt, men det var det nästan värt haha!


Jag har blivit så ombytlig på gamla dar. Det är inte coolt. Lite ansträngade faktiskt. Typ byter tankar om allt och alla hela tiden. Till exempel vad jag ska göra nu, i höst och sen när jag vuxit till mig lite eeh typ haha. Lite ansträngande att hänga med mitt eget tempo i skallen. goddamnit...


Men nu ska jag nog faktiskt ta det lugnt en stund framför tvn. Kolla på "how to find a husband", inte för att jag kanske behöver det men hon är ganska underhållande faktiskt!


pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 december 2008 19:29

Darling, darling what you mean to me   Darling Darling- the Hellacopters   Hon trädde ut ur skuggorna och in i ljuset igen.   Skämt åsido, jag tror jag lovade Ida att skriva för hennes skull. Allt för Ida.   Jag går och funderar på mitt dilemma som...

Av Malin - 26 augusti 2008 21:31

In a blink of an eye- the Perishers   Här sitter jag, och mörket har tätnat utan för mitt regnvåta fönster. Hösten har nog kommit. För tjugonde året i rad i mitt liv har den åter dykt upp. Känns? Ja, det gör nog det...   I fredags var vi ute. Jag fic...

Av Malin - 17 augusti 2008 18:54

För snart ett år sedan fick Uppsala en ny invånare. Ida.   Ida och jag träffades för 5 år sedan när vi var på samma humanistiska konfirmationsläger. Efter lägret började vi skriva brev till varandra. Jag minns hur glad man blev när det låg ett brev i...

Av Malin - 4 augusti 2008 15:38

HEJ            

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa   Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest. ...

Ovido - Quiz & Flashcards