Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

where do you go when you're lonely?

Av Malin - 15 juli 2007 14:50

I'll follow you

Ryan Adams- When the stars goes blue


Hemmafrun Malin talkin'. Det känns som om jag har blivit en liten smyghemmafru. Det är typ bara jag som lagar mat these days, idag var jag och nästan storhandlade själv! Alltså inte bara åkte och panikköpte en liter mjölk utan med VAGN! Jag diskade imorse. Det är unegfär lika sällsynt som att jag städar (tack och lov har det inte gått så långt än...). Men att jag senare idag ska baka jättegoda(tror det) kakor som det fanns recept på i tidningen....! Gaaah. Vart är världen på väg?!?


Jag tror att det är the season for changes. Inte nog med att jag numera har glasögon har jag också kort hår. Galet. Men det är så skönt att nu saknar jag absolut inte alls det där långa (vi pratar långt ner på ryggen...) håret som prydde mitt huvud för bara några dagar sen. Men det roliga i det hela är att jag plötsligt fick ett utseende som det är sådär svårt att bestämma ålder på. Ibland ser jag ut som 15, ibland 25 och ibland som en pojke. Haha! Men det blir ju lite mer spännande på detta sätt. hehe


Jag undrar så vad det ska bli av mig. Ganska så nyfiken faktiskt. Mohaha.


Men nu ska jag gå och se till att min lunch blir ätbar.


pusspuss

 
 
Ingen bild

AP

17 juli 2007 13:58

Ibland känns det som om jag inte känner dig alls, jag menar. Städa, diska, laga mat(eller det visste jag ju, annars kan vi inte flytta ihop). Vad hände med den stökiga Malin jag träffade back in the days sattsäga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 december 2008 19:29

Darling, darling what you mean to me   Darling Darling- the Hellacopters   Hon trädde ut ur skuggorna och in i ljuset igen.   Skämt åsido, jag tror jag lovade Ida att skriva för hennes skull. Allt för Ida.   Jag går och funderar på mitt dilemma som...

Av Malin - 26 augusti 2008 21:31

In a blink of an eye- the Perishers   Här sitter jag, och mörket har tätnat utan för mitt regnvåta fönster. Hösten har nog kommit. För tjugonde året i rad i mitt liv har den åter dykt upp. Känns? Ja, det gör nog det...   I fredags var vi ute. Jag fic...

Av Malin - 17 augusti 2008 18:54

För snart ett år sedan fick Uppsala en ny invånare. Ida.   Ida och jag träffades för 5 år sedan när vi var på samma humanistiska konfirmationsläger. Efter lägret började vi skriva brev till varandra. Jag minns hur glad man blev när det låg ett brev i...

Av Malin - 4 augusti 2008 15:38

HEJ            

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa   Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest. ...

Ovido - Quiz & Flashcards