Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Darling, what'cha gonna do now?

Av Malin - 18 april 2007 20:15

Now that you noticed it all went wrong
forever lost-magic numbers


spec spec spec dag. hata-dag. jag koookar verkligen inifrån och ut. precis när jag kommit hem satt jag och stirrade och var arg i typ kanske två timmar. sen blev jag så trött, för det är faktiskt ganska jobbigt att vara arg. så sen blev jag helt tom, och stirrade. men nu är jag arg igen.


allt är tråkigt och det händer ingenting...okej?! nej men...eh


förresten. nej...det ska man nog inte skriva...


förut visste jag preciis vad jag skulle skriva men nu är det tomt. jag är tom.



 
 
Ingen bild

ja det vet du nog

19 april 2007 13:40

jag förstår inte mig på mitt liv. jag har nog misslyckas med det mesta. och han du vet är nog inte mkt mer :( och idag åker jag till skåne. och på lördag skulle jag igentligen gått ut med lite fc folk men nej jag sitter i skåne. menmen vi få träffas snart. jaja det var det lilla för mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 8 december 2008 19:29

Darling, darling what you mean to me   Darling Darling- the Hellacopters   Hon trädde ut ur skuggorna och in i ljuset igen.   Skämt åsido, jag tror jag lovade Ida att skriva för hennes skull. Allt för Ida.   Jag går och funderar på mitt dilemma som...

Av Malin - 26 augusti 2008 21:31

In a blink of an eye- the Perishers   Här sitter jag, och mörket har tätnat utan för mitt regnvåta fönster. Hösten har nog kommit. För tjugonde året i rad i mitt liv har den åter dykt upp. Känns? Ja, det gör nog det...   I fredags var vi ute. Jag fic...

Av Malin - 17 augusti 2008 18:54

För snart ett år sedan fick Uppsala en ny invånare. Ida.   Ida och jag träffades för 5 år sedan när vi var på samma humanistiska konfirmationsläger. Efter lägret började vi skriva brev till varandra. Jag minns hur glad man blev när det låg ett brev i...

Av Malin - 4 augusti 2008 15:38

HEJ            

Av Malin - 12 juli 2008 17:38

Anna-maria Espinosa   Tänkte bara visa hur det går till när vi har firmafest. ...

Ovido - Quiz & Flashcards